zondag 18 januari 2015

Vlog 5 hoed van styropor en hout

In september 2013 hebben wij een geweldig bezoek gebracht aan de Elf Fantasifair Arcen. het was ons kostuum dat super was gelukt en ja we hebben toen een leuke opname gehad voor Nederland van boven.
Wat ontzettend opviel aan dit kostuum was de hoed... Deze hoed was zo gemaakt dat je onze hele geschiedenis er op kon zien.
Ik probeer in de vlog jullie uit te leggen hoe deze hoed is gemaakt of opgebouwd want je kan natuurlijk alle kanten op met zo een hoed, denk aan een taart of een cupcakestandaard, halloween hoed ga maar door je kunt heerlijk bouwen.
In de zomer ga ik nog een hoed maken op deze manier voor Halloween deze zal ik dan stapsgewijs laten zien.





Hierbij de opnames die gemaakt zijn in 2013 op de Elfia arcen voor het programma Nederland van boven


2 opmerkingen:

  1. Jaaa hij,s, weer helemaal leuk, vind die hoed zo geweldig gaaf , echter vraag ik mij wel af is dat uiteindelijk niet loodzwaar op je hoofd ,want je draagt ,m natuurlijk de gehele dag, maar verder is ie super, hoe verzin je het toch telkens weer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je de hoed van te voren vaak genoeg op hebt gehad gaat hij naar je hoofd staan (zitten) en valt het wel mee

    BeantwoordenVerwijderen